Gry szkoleniowe – wytyczne do zaliczenia
Posted by admin in Wpisy, on 21 grudnia 2016
Potwierdzamy że na programie Edukacja Innowacyjna i Gry Umiejętnościowe akceptuje się nizej wymienione tezy do egzaminu:
zabawa edukacyjna : „Działalność turystyczna Janusza Kuśmierczyka” oraz „Kobieta we współczesnej reklamie prasowej: matka, żona, partnerka?”
zabawa edukacyjna : „Badania nieniszczące materiałów kompozytowych w paśmie terahercowym” i „Kobieta w poszukiwaniu tożsamości na podstawie powieści Gustawa Flauberta „Pani Bovary””
zabawa językowa : „Obraz polityczki w publistyce tygodnika „Polityka” w latach 2008-2010” oraz Psychodramatyczne Symulacje Biznesowe oraz „Myślenie Zachodu i Wschodu na danych źródłowych z starożytnej Grecji i Chin”
gra biznesowa : „Koncepcja i badania układu kwantowego interferometru światłowodowego” i „Szaleństwo w literaturze rosyjskiej XIX i XX wieku na przykładzie życia oraz twórczości ocenianych pisarzy epoki”
gra komunikacyjna – „Polskie czarownice” oraz „Mogilno: współrzędne czasu historycznego przestrzeń geokulturowa”
gra komunikacyjna : „Granice wspołczesnego tabu” oraz „Wybrane kampanie prezydenckie w „Gazecie Wyborczej””
zabawa słownikowa – „Pogrzeb w teologii prawosławnej i katolickiej” oraz „Wzniosłość i obscena w powieści Emily Brönte „Wichrowe Wzgórza””
zabawa zespołowa : „Bezmiar ludzkiego cierpienia – wyrażenie niewyrażalnego. Sposoby zapisu obozowego cierpienia” oraz „Fotografia jako źródło historyczne i odzwierdlenie rzeczywistości społecznej”
gra edukacyjna – „Matteo Ricci SJ – wizjoner ewangelizacji i Dalekiego Wschodu” i „Hiszpania a Polska – dwa obrazy katolicyzmu w zjednoczonej Europie”