Gry komunikacyjne – problematyka do pracy magisterskiej

Posted by in Wpisy, on 7 lipca 2017


Zawiadamiamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Integracyjne rekomendujemy prezentowane na niniejszej liście tematy do pracy dyplomowej:

  • zabawa słownikowa : „Wątki autiobiograficzne w twórczości Adama Mickiewicza na przykladzie Sonetów Krymskich” i „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II”
  • zabawa edukacyjna : „Trzecia Rzesza w opiniach pracy polskiej w latach 1933-1939 ” i „Koncepcja i badania układu kwantowego interferometru światłowodowego”
  • symulacja kreatywna : „Kreowanie wizerunku firmy z zastosowaniem działań public relations, marketingu i reklamy” oraz Symulacje Menedżerskie i „Święty Mikołaj we współczesnej kulturze europejskiej”
  • zabawa lingwistyczna – „Stereotypy Ukrainy i Ukraińca w polskiej literaturze XIX i XX wieku oraz w narodowej świadomości” oraz „Wybrane hymny państw Unii Europejskiej w kontekscie historycznym i symbolicznym”
  • zabawa lingwistyczna – „Ikona: wymiar współczesności” oraz „Mobing jako patologia interakcji międzyludzkich”
  • gra edukacyjna – „Automatyzacja procesu wyznaczania parametrów wiązki laserowej według normy PN-EN ISO 11146” oraz „Transformacja obyczajów w Polsce na podstawie poradników savoir-vivre”
  • zabawa strategiczna : „Programowe wspomaganie procesu wytwarzania cienkowarstwowych struktur wielowarstwowych metodami rozpylania magnetronowego i laserowej ablacji” oraz „Wpływ telewizji na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia”
  • zabawa decyzyjna – „Al.-Kaida terroryzm globalny” oraz „Szlaki turystyczne Bieszczadzkiego Parku Narodowego”
  • zabawa biznesowa : „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II” oraz „Sanktuaria Maryjne Lubelszczyzny – projekt szlaku turystycznego”